Bir köşede hissettiklerim

Bir köşede hissettiklerim:

Birkaç günlüğüne güneybatı köşemizde idim… bir toplantı için Marmaris’te… eskiden beri çok severim Marmaris’i… oradan bir kaç hisle döndüm…
…Yeşil, denizle böyle içli kavuşur muydu başka bir yerde?
Buradaki her şey, özellikle burada bir arada olmaları ve böyle görünmeleri için yaratılmışlardı sanki… bunun adı mükemmellik olabilir mi???

…Umudumuzu, çabamızı sevinçle paylaşabileceğimiz insanlar olsun istiyoruz çevremizde… Ne yazık ki, ya hiçbir şeyimizi paylaşabilecek kimsemiz yok yanımızda… ya da –varsa birileri, azıcık şanslıysak yani- yanımızdakilerle paylaşacağımız tek ve kocaman şey, çaresizliğimiz ve umutsuzluğumuz oluyor…

…Otogarda, otobüse binen anne-babasını yolcu etmeye gelmiş genç bir insan gördüm, o aşağıda, ben pencerede… yanında -muhtemelen yeni evli- eşi ile… Gülen gözlerinde annesine bakarken, öyle bir sevgi ifadesi ki… tüm yüzünde, ama özellikle gözlerinde…
ve sonra el sallarken, dudaklarında, belli belirsiz bir “Allah’a emanet olun”…

Uzun zamandır böyle sevgiyle gülümseme görmediğimi fark ettim…
isterdim ki, şu gülümsemeyi alsam yanıma, çoğaltsam çoğaltabildiğimce, saçsam çevreye…
nedense bana öyle geldi ki; bir evlat, annesine böyle içten bir sevgi duyan ve bunu böyle güzel gösteren, kimseye bilerek kötülük etmez…
sadece bir evlat değil elbet, bir insan diğerini böyle sevse, böyle baksa, kıyamaz başkasına…
öyle hisettim işte…

Bu yazı Günlük içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

