Bahar ve Koku

Bahar geldi ya nihayet ve zorla da olsa…
bir arkadaşım sordu, “favori mevsiminiz ve kokunuz nedir?” diye…
hiç tereddütsüz: bahar… ilkbahar ama… coşkusu müthiş…
hele de güzelim Mayıs…

sonbahardan ise eskiden fena halde nefret ederdim… yıllarca böyle oldu… sonraaa, ben sonbaharın da öyle veya böyle hayatımızdaki kaçınılmaz mevsimlerden biri olduğunu, üstelik içinde çok özel güzellikler de barındırdığını, bu güzellikleri yakalamayı ve de paylaşabilmeyi öğrendim… sonbahar aynı sonbahardı, ama benim hayatım değişti… 🙂

koku deyince… çiçek kokularında ayrım yapmak ne kadar güç…

leylak desemm nergis gücenicek, karanfil desem gül boynunu bükücek, yasemin desem hanımeli küseceekk…
yaa, hepsini birden deyiverebilir miyim?

Bu yazı Günlük içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

