BURAK ERDOĞAN DA SEVAG BALIKÇI’YI ÖLDÜREN DE SUÇSUZ…

Ahmet Nesin's Blog

BURAK ERDOĞAN DA SEVAG BALIKÇI’YI ÖLDÜREN DE SUÇSUZ…

Türkiye gibi geri kalmış yada bıraktırılmış (Biz çok ilerleyecektik de onlar bizi geri bıraktı) ülkelerde insanların boş zamanı olmuyor, zaten boş zamanın ne demek olduğunu sadece eğitimsiz manken ve politikacılardan bilirim, onlar boş zamanlarında sinemaya, tiyatroya gider yada kitap okurlar, boş zamanlarda kitap okuyunca da başbakan yada bakan olur ve yazarları birbirine karıştırırlar, her görüşten şairden örnek verir, esasında edebiyattan hiçbir bok anlamadıklarını da ortaya koyarlar.

Destek amaçlı açlık grevinden 1 gün sonra Galatasaray Lisesi önünde askerde öldürülen Ermeni Sevag Balıkçı için basın açıklaması yapıldı.

Ben doğduğumdan beri babası heran öldürülebilecek bir çocuk ve genç olarak yaşadım. 1977 yılında İngiltere’deki eğitimime ara verip Türkiye’ye geldikten sonra da heran öldürülebilecek bir genç olarak yaşayıp annem için ikinci korku oldum.

Sinan Ağabey öldürüldüğü gün ben bir evde sevgili eşi Şirin Ablayla sohbet ediyordum. Sinan Ağabey heran öldürülebilirdi, doğal olarak ben Sinan Ağabeyi…

View original post 297 kelime daha

Bu yazı Alıntı içinde yayınlandı ve , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

