Empati hakkında

Empati-şefkat-merhamet-acıma-kibir/aşağılık kompleksi/üstünlük duygusu, sempati…
ayrımlarının dikkatle ince ince yapılması gereken konular…
empatik olmak ile empatik davranmak da dikkatle ayırt edilmesi gereken kavramlar…
empatik tutum zorla belletilmez, içsel değişimle, gönülle olur oysa ki…
kendisi çalışanına empatik davranmayan, para-kazanç odaklı tutum izleyen yöneticiler de çalışanlarında empati oluşturamaz, kanaatimce… eğitimciler de öyle…
herşeyin önce meta olarak algılandığı bir dönemi idrak ediyoruz…
herkesin birbiri ile ilişki kurarken bundan ne çıkarım olabilir’i öncelediği…
vermenin keyfinin çoktan unutulduğu, karşılığı alınmayacak hiç bir şeye girişilmeye heves duyulmadığı…
Reklamlar
Bu yazı Düşünceler, Günlük içinde yayınlandı ve , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s