SEN VARKEN YAŞADIM

SEN VARKEN YAŞADIM
 
Sen varken yaşadım asıl,
ne büyük acı olduğunu
seni kaybetmenin…
her gün, günbegün…

sen varken 
aynı zamanda
“benim için sen”
olmadığından,
acının katmerlisi hem…
her an, anbean…

şimdi; sen yoksun artık…
yokluğunun acısı var, derin…
varlığına rağmen yok olmanın”
acısı ise, yok artık…

Bu iyi olmalı, 
öyle değil mi?
Ne çare…
 
İşin aslı,
ben hep sensizken
şimdi
bir de
senin
var olabilme
ihtimalini 
kaybettim…
Sahi sen kimdin???
MM
Bu yazı Şiirlerim içinde yayınlandı ve , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

